۱۳۹۰ مرداد ۲۵, سه‌شنبه

خامنه ای !هیچ افتخاری بیشتر از شاه سلطان حسین صفوی ، کسب نکرده ای ونخواهی کرد!!!

در ماه گذشته چند نفر از نخبگان کشورم را بدرقه کردم ،امروز دو نفر شان که برای  وداع آمده بودند ،گفتند :زود بر می گردیم ؛گفتم حتما بر می گردین ،چرا بر نگردین ؛اینجا گاهواره شما بوده ،من بطور قطع می دانم شما می آئید ،ولی با دست پر بیائید ،مردم منتظر شما هستند.!!!
 آقای خامنه ای؛! اینها با بمب های کنارجاده ای وجلیقه های انفجاری نمی روند ، یا با چمدانها پرازدلار وطلا و...
اینها فرزندان پاک واهورائی این خاکند ،اعماق وجودشان در عین آرامش ومتانت همچون جنگل های انبوه است !!
یک لحظه که محو آرامش وعمق این عزیزان بودم ،!
گفتم :اگر کشتارهای60و67و78و88 نبودند ،ومهاجرتهای بعد از انقلاب نبود؛امروز همه عزیزانمان بودند ،وچقدر زندگی زیبا بود ،در کنار اقیانوسها وجنگلهای سرسبز!
بعد از اینکه به خودم آمدم ،یاد شعر زیبای مولانا افتادم که:
استن این عالم ای جان غفلت است                هوشیاری این جهان را آفت است
وگفتم : باید خامنه ای ها می بودند که عشق و زیبائی ونظم وآرامش ودوستی وهوشیاری وانبساط جلوه گر می شدند ،والا اگر اینها نبودند ،هستی وجود پیدا می کرد؛!!!!?

هیچ نظری موجود نیست: